B2B E-commerce
- Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
- Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B?
- Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora?
- W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy?
- Czym jest omnichannel w B2B?
- Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce?
Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7.
B2B E-commerce to kolejna książka wydana w serii Marketing PWN, prezentującej współczesne trendy w marketingu, autorstwa praktyków biznesu i najlepszych ekspertów w tej dziedzinie. Ta publikacja powstała dzięki zaangażowaniu i wiedzy wyniesionej z praktyki ekspertów e-Izby oraz ogromnemu zaangażowaniu lidera Zespołu Contentowego Piotra Truszkowskiego.
Co znajdziesz w książce? Konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji. Dowiesz się, jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce, jakich kompetencji potrzebujesz i jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych.
Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.
Ta książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego.
Autorami książki są: Ewa Bednarz, Cezary Brzozowski, Witold Chomiczewski, Adam Chudzik, Jakub Gierszyński, Karolina Kaczor, Ewa Kraińska, Ryszard Łach, Paweł Łancewicz, Jędrzej Łapacz, Barbara Matkowska-Włosek, Sebastian Mądrachowski, Marta Ostrowska, Artur Piekarczyk, Olga Pijanowska, Damian Sinior, Beata Skorupska, Justyna Skorupska, Mateusz Skowron, Katarzyna Szepelak, Jacek Szwankowski, Piotr Truszkowski, Konrad Wąsiel, Michał Wojciechowicz, Katarzyna Zajchowska.
Fragment książki(pdf)
str. 154-155
77 KB
Fragment książki(pdf)
str. 128-129
77 KB
Fragment książki(pdf)
str. 18-19
76 KB
Przeczytaj fragment
Fragment książki(pdf)
str. 154-155
77 KB
Fragment książki(pdf)
str. 128-129
77 KB
Fragment książki(pdf)
str. 18-19
76 KB
Zobacz więcej
Zobacz mniej