MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Obsługa magazynów Kwalifikacja SPL.01 Podręcznik do nauki zawodu technik logistyk i magazynier Część 1 - Outlet

(Miękka)

Szkoły ponadgimnazjalne i ponadpodstawowe

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Obsługa magazynów Kwalifikacja SPL.01 Podręcznik do nauki zawodu technik logistyk i magazynier Część 1 - Outlet

Publikacja opracowana zgodnie z podstawą programową dla zawodu technik logistyk do kształcenia w zakresie kwalifikacji SPL.01 (Obsługa magazynów) to kompendium wiedzy na temat organizacji gospodarki zapasami.

W podręczniku Obsługa magazynów. Część 1. SPL.01 będą dodane następujące treści:

bezpieczeństwo i higiena pracy,
podstawy logistyki (podstawowe pojęcia z zakresu logistyki, przepisy prawa dotyczące tajemnicy służbowej i ochrony danych osobowych, miary statystyczne w logistyce, systemy i procesy logistyczne, punkty rozdziału w procesie logistycznym);
zapasy (podatność naturalna i techniczna zapasów na magazynowanie, cechy zapasów decydujące o sposobie i warunkach magazynowania, stan i struktura zapasów w magazynie, zamawianie towarów, wielkość i termin dostawy zapasów do magazynu, czynniki wpływające na lokalizacje magazynów);
organizowanie procesów transportowych (transport i gałęzie transportu, infrastruktura transportowa, realizacja usług transportowych, przepisy prawa krajowego i międzynarodowego dotyczące realizacji usługi przewozu, oznaczenia środków transportu, systemy monitorowania ładunków i środków transportu, harmonogram wykonania procesu transportowego, przepisy prawa dotyczące odpowiedzialności nadawcy, przewoźnika i odbiorcy);
zagospodarowanie przestrzeni magazynowej (zarządzenie magazynem);
koszty i dokumentacja (dokumentowanie realizacji procesów transportowych);
zabezpieczanie majątku (zabezpieczanie majątku przedsiębiorstwa (magazynu) i majątku powierzonego, kontrola stanu ilościowego i jakościowego majątku magazynu oraz zapasów magazynowych);
kompetencje personalne i społeczne.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!