TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Marketing dla inżynierów autor: Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Marketing dla inżynierów

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 978-83-208-2114-7
Wydanie: 1, 2013 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
44,90 zł 33,70 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:
· genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;
· partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);
· aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);
· stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);
· przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności: