TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Mapy recepcji reklamy autor: Adam Grzegorczyk
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Mapy recepcji reklamy

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 978-83-208-2127-7
Wydanie: 1, 2013 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
44,90 zł 33,70 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności: