TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Marketing bezpośredni autor: Mariusz Trojanowski
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Marketing bezpośredni

Koncepcja - zarządzanie - instrumenty
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 978-83-208-2128-4
Wydanie: 1, 2013 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
50,00 zł 40,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach:

koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;
strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego;
narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.
Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.

Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności: