Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska SAISBN: 978-83-264-9696-7
Wydanie: 2015 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
51,00 zł
45,90 zł
eKsiążka (Watermark)

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.