TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty

Przed zakupem

Dlaczego Zinamon?

Zakupy przez internet wciąż postrzegane są jako ryzykowne. Wiele firm możesz jednak sprawdzić jeszcze przed zakupem. Wpisz w wyszukiwarkę nasz nr KRS: 0000030385 i sprawdź kim jest właściciel Zinamon.pl

Odwiedź również współpracujące z nami Partnerskie Księgarnie Stacjonarne, w których możesz odbierać zamawiane u nas produkty. Z niektórymi księgarniami współpracujemy już ponad 12 lat.

Czy moje dane są bezpieczne?

Sklep Internetowy Zinamon.pl oraz Partnerskie Księgarnie Stacjonarne gwarantują Ci ochronę danych osobowych. Dane Klientów wykorzystywane będą wyłącznie do realizacji zamówień, prowadzenia statystyk sprzedaży oraz przesyłania materiałów reklamowych (o ile wyrazisz na to zgodę).

Dane osobowe przechowywane są w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926). Zalogowanie się na stronie Sklepu Internetowego Zinamon.pl i złożenie zamówienia jest możliwe pod warunkiem wyrażenia przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

Zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Ponadto każdemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.

Czym jest gwarancja ceny?

Zgodnie z regulaminem sklepu cena zamieszczona przy każdym produkcie w chwili złożenia zamówienia przez Klienta jest wiążąca w całym okresie realizacji zamówienia. Oznacza to, że bez względu na wszystko, płacisz za produkt taką cenę, jaka była widoczna w momencie zamówienia.

Kto może złożyć zamówienie?

Zamówienia w sklepie Zinamon.pl mogą składać pełnoletnie osoby fizyczne lub osoby prawne (lub inne podmioty nieposiadające osobowości prawnej, posiadające zdolność do czynności prawnych) mające swój adres zamieszkania lub siedzibę na terenie Polski.

Jakie są koszty i sposoby dostawy?

Koszty dostawy uzależnione są od wartości zamówienia, opcji dostawy i formy płatności. Koszty dostawy podane są zawsze w podsumowaniu zamówienia zanim jeszcze dokonasz jego zatwierdzenia. Na tym etapie masz zatem możliwość konfiguracji zamówienia tak, by koszty dostawy były jak najkorzystniejsze.

W Sklepie Internetowym Zinamon.pl możesz wybrać poniższe sposoby dostawy:

Dostawa kurierem – firmy kurierskie dostarczają przesyłki w godzinach 9–17. Wybierając taką opcję dostawy, prosimy o podanie numeru telefonu, aby kurier mógł skontaktować się z Tobą w razie problemów z doręczeniem. Gwarantujemy, że numer ten nie będzie wykorzystywany do innego celu, niż umożliwienie kontaktu z Tobą firmie przewozowej. Czas doręczenia przesyłki kurierskiej wynosi do 48 godzin od momentu nadania paczki, jednak zazwyczaj doręczenie następuje następnego dnia roboczego po wysłaniu.

Dostawa pocztą polską – czas doręczenia przesyłki ekonomicznej wynosi do 14 dni roboczych.

Odbiór w księgarni – podstawową zaletą odbioru w księgarni jest BRAK KOSZTÓW WYSYŁKI. Płacisz jedynie cenę zamówionych produktów. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

Paczkomaty 24/7 – system skrytek pocztowych służący do odbierania paczek, dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Skorzystanie z tej opcji dostawy wymaga założenia konta w firmie InPost, która obsługuje paczkomaty na terenie całego kraju.

Informację o opłatach za przesyłkę znajdziesz tutaj.

Jakie są opcje płatności?

Forma płatności uzależniona jest od zawartości zamówienia oraz wyboru dostawy.

Dostępne formy płatności w Sklepie Internetowym Zinamon.pl:

Płatność gotówką (opłata za pobraniem) przy odbiorze w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej - należność pobiera listonosz, kurier lub opłata jest uiszczania w paczkomacie, jeśli jest on do tego dostosowany.

Płatność przelewem bankowym na konto wskazane w podsumowaniu zamówienia.

Płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew). W odróżnieniu od tradycyjnego przelewu, ta forma płatności, umożliwia niemal natychmiastowe zaksięgowanie wpłaty, a tym samym przyjęcie zamówienia do realizacji i rezerwację zamówionych produktów. Płatność dokonywana jest we współpracy z firmą eCard S.A.

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?

Niestety w chwili obecnej Sklep Internetowy Zinamon.pl prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Polski i nie wysyła zamówień poza granice kraju.

Czym jest newsletter i jak mogę się na niego zapisać?

Newsletter to elektroniczna forma biuletynu, którą wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej do prenumeratorów. W newsletterach informujemy naszych Klientów o nowościach, zbliżających się hitach oraz o atrakcyjnych promocjach.

Aby otrzymywać newsletter wpisz swój adres e-mail w okienku Newsletter – w prawym dolnym rogu naszego serwisu, a następnie dokończ rejestrację klikając na link wysłany na podany przez Ciebie adres e-mail.

Po zakupie

Czy mogę zmienić zawartość zamówienia?

Aby dokonać zmiany w zamówieniu skontaktuj się Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dok@zinamon.pl, telefonicznie pod numerem 42 680 44 55 lub skorzystaj z formularza Napisz do nas.

Zmiany ilości zamawianych produktów możesz dokonać do momentu uzyskania przez zamówienie statusu zamówienia potwierdzonego.

Zmiany w adresie dostawy, zmiany danych na fakturze bądź rezygnacji z całości zamówienia możesz dokonać do momentu nadania przesyłki.

Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” , możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: dok@zinamon.pl w terminie dziesięciu dni od dnia odebrania przesyłki. Szczegóły i warunki „Odstąpienia od umowy” znajdziesz w naszym Regulaminie.

Czy mogę reklamować zakupiony produkt?

Ewentualne reklamacje lub zastrzeżenia zgłaszaj do Działu Obsługi Klienta. Powołaj się na numer swojego zamówienia. Pracownik Działu Obsługi Klienta poinformuje Cię o przebiegu procedury rozpatrzenia reklamacji.

Czym jest Moja Biblioteka?

Moja Biblioteka to miejsce, w którym przechowywane są zakupione przez Ciebie publikacje elektroniczne. Dzięki połączeniu z internetem masz do nich dostęp 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.

Nasz Dział Obsługi Klienta

Pracownicy Działu Obsługi Klienta odpowiedzą na pytania związane z Twoim zamówieniem. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

Kontakt do Działu Obsługi Klienta:
Tel: (42) 680-44-55
E-mail:dok@zinamon.pl
Napisz do nas

W trakcie zakupów

W jaki sposób złożyć zamówienie?

  1. Zarejestruj się – jako loginu użyj swojego adresu email, na który będziesz otrzymywał informacje o statusie realizacji zamówienia. Stwórz hasło gwarantujące bezpieczeństwo Twego konta.
  2. Wyszukaj interesujący Cię produkt – do tego celu możesz posłużyć się głównym oknem wyszukiwarki lub skorzystać z wyszukiwarki zaawansowanej, określając parametry tj.: Tematyka, Tytuł, Autor, ISBN, Wydawca, Język, Opis. Możesz także skorzystać z boksów ofertowych dostępnych na stronie oraz z Listy tematyk.
    1. Wyniki wyszukiwania interesującego Cię produktu możesz ograniczyć, korzystając z funkcji Pokaż tylko. Umożliwi to ograniczenie wyników wyszukiwanego produktu do danego producenta (wydawcy) lub ceny.
    2. Po wybraniu danego produktu sprawdź na jego karcie Inne dostępne formy wydawnicze;. Dzięki tej funkcjonalności łatwo sprawdzisz czy Twoja ulubiona powieść wydana jest w tradycyjnej formie papierowej, w formie książki do słuchania czy w formie elektronicznej.
  3. Dodaj produkt do koszyka – klikając ikonkę Dodaj do koszyka, znajdującą się obok zdjęcia produktu. Jeśli produkt jest obecnie niedostępny, widoczna jest jedynie ikonka Dodaj do schowka.
  4. Jeśli wszystkie poszukiwane przez Ciebie produkty, umieściłeś już w koszyku, wyświetl jego zawartość klikając ikonkę Koszyk. W tym miejscu możesz jeszcze dokonać korekty ilości poszczególnych produktów. Wprowadzone zmiany zakończ opcją Przelicz ponownie. Jeśli jesteś pewien, że wszystkie produktu i ilości są prawidłowe, kliknij przycisk Zamów.
  5. Wybierz kolejno Opcje dostawy, Sposób płatności, sprawdź poprawność Adresu dostawy oraz Danych na fakturęnumer telefonu, który umożliwi firmie kurierskiej kontakt z Tobą w przypadku wystąpienia problemów z doręczeniem. Jeśli wszystkie wybrane przez Ciebie parametry są prawidłowe, zakończ proces zamawiania, klikając ikonkę Zamów.
  6. Na stronie wyświetli się numer zamówienia, na który powołuj się podczas ewentualnego kontaktu z Działem Obsługi Klienta. Na adres email, podany podczas rejestracji będą wysyłane informacje o statusie realizacji Twojego zamówienia. Informacje na ten temat znajdziesz także w zakładce Twoje konto.

Jak mogę ocenić produkt i dodać opinię?

Każdy produkt dostępny w naszym sklepie możesz ocenić i napisać o nim opinię. Kliknij na karcie produktu Dodaj opinię, a następnie zaznacz na skali ile gwiazdek przyznajesz produktowi. Podziel się również swoją opinią o produkcie, opinia pojawi się na karcie produktu po zatwierdzeniu jej przez Administratora sklepu.

Do czego służy funkcja schowek i powiadomienie o dostępności produktu?

Przycisk Dodaj do schowka umieszczony obok zdjęcia produktu i na karcie pozwala na odłożenie produktu podczas wyszukiwania. Jest to istotne zwłaszcza gdy produkt jest aktualnie niedostępny i nie można umieścić go w koszyku. Dodanie takiego produktu do schowka umożliwi Ci łatwą kontrolę nad dostępnością produktu w przyszłości, bez konieczności ponownego wyszukiwania.

Na karcie produktów aktualnie niedostępnych (w tym zapowiedzi) dostępna jest również funkcja Powiadom gdy będzie dostępny. Użyj tej funkcji, a na podany przez Ciebie adres e-mail przyjdzie powiadomienie, gdy produkt ukaże się w sprzedaży.

Co oznacza status mojego zamówienia?

Status zamówienia mówi o aktualnym postępie w jego realizacji. O każdej zmianie statusu Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany mailowo. Możesz też śledzić jego status po zalogowaniu w Sklepie - w zakładce historia zamówień.

Rodzaje statusów:

Oczekiwanie na potwierdzenie zapłaty – Twoje zamówienie zostało zarejestrowane w serwisie i oczekuje na dokonanie zapłaty. Jeśli wybrałeś sposób płatności przelewem, na Twój adres email została wysłana informacja z numerem konta. Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z rezerwacją produktów. Rezerwacja zostanie dokonana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeśli wybrałeś opcję zapłaty za pobraniem, Twoje zamówienie automatycznie otrzymuje status zamówienia potwierdzonego.

Zamówienie w trakcie przygotowania – właśnie trwa proces kompletacji i przygotowywania Twojego zamówienia. Jeśli zamówiłeś kilka publikacji, proces ten może się wydłużyć z powodu konieczności, zebrania w jednym miejscu, publikacji od kilku dostawców.

Zamówienie wysłane – Twoje zamówienie zostało skompletowane i wysłane pod wskazany przez Ciebie adres. Na Twój email została wysłana również informacja potwierdzająca wysłanie zamówienia, uzupełniona o numer listu przewozowego, jakim została nadana przesyłka.

Zamówienie gotowe do odbioru – zamówione produkty oczekują na Ciebie w księgarni. Zapraszamy po odbiór.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier