Siła nawyku
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo:
Dom Wydawniczy PWN Sp. z o.o.ISBN: 978-83-7705-282-2
Tłumaczenie: Małgorzata Guzowska
Wydanie: 2013 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
34,90 zł
33,20 zł
Charles Duhigg aplikuje nam niezbędną dawkę socjologii i psychologii,
wyjaśniając uroki i pułapki nawyków w oparciu o wiele dziedzin, od
marketingu, poprzez zarządzanie, po ruch praw obywatelskich…
Siła nawykujest fascynującą lekturą, a Duhigg umiejętnie osiąga wszystko,
czego oczekujemy od reportera magazynu „Times”: ze swadą prowadzi nas
od sceny do sceny, od odkrycia do odkrycia, od dyscypliny do dyscypliny,
przeobrażając pozornie suche zagadnienie w serię pełnych życia opowieści
– to interesujące ujęcie tematu, który powinien być ważny dla każdego.