Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - 10 Wizerunek kobiety i mężczyzny w polskiej piosence, czyli stereotyp płci w obliczu globalizacji
ISBN: 978-83-8012-768-5
Wydanie: 1, 2016 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny

Publikacja | Format | Wydanie | Cena |
---|---|---|---|
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 2,00 zł |
Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem.
Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś" jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.