TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Edukacja Jutra. Aksjologiczno-kulturowy fundament edukacji jutra - Stanisław Palka: Wprowadzanie zmian w procesach i zjawiskach pedagogicznych w badaniach i praktyce edukacyjnej autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Edukacja Jutra. Aksjologiczno-kulturowy fundament edukacji jutra - Stanisław Palka: Wprowadzanie zmian w procesach i zjawiskach pedagogicznych w badaniach i praktyce edukacyjnej

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanitas
ISBN: 978-83-64788-19-2
Wydanie: 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
3,00 zł 2,70 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,00 zł
 
 

(…) Treści zawarte w niniejszej pozycji są wyrazem troski jej autorów o: wychowanie
młodego pokolenia Polaków w wartościach i do wartości, w kulturze
i do niej; przeciwdziałanie niepowodzeniom edukacyjnym, pułapkom
aksjologicznymi pseudowychowaniu w edukacji; kształtowanie sztuki podejmowania odpowiednich decyzji w kulturze tymczasowości; wzorzec osobowościowy
efektywnego edukatora. Chodzi w niej o takie jego kształcenie,
dokształcanie i doskonalenie, by nauczyciel/pracownik naukowo-dydaktyczny
odznaczał się inteligencją, mądrością, refleksyjnością, innowacyjnością
oraz posiadał takie kompetencje, które pozwolą mu na jak najlepsze wypełnianie
swojej misji w społeczeństwie wiedzy.
W opracowaniach zawartych w tej książce myśl pedagogiczna przyjmuje
humanistyczną perspektywę rozumienia kształcenia i wychowania. Odchodzi
od ujęcia instrumentalnego na rzecz wyzwalającego. W miejsce wychowania
funkcjonalnego stawia się wychowanie osobowe. Dzięki temu w procesie
dydaktyczno-wychowawczym spotykają się nie tyle nauczyciel/pracownik
naukowo-dydaktyczny z uczniami/studentami, lecz przede wszystkim jego
uczestnicy, traktowani w sposób podmiotowy, partnerski i demokratyczny,
dla których pierwszoplanowym zadaniem staje się autentyczny kontakt międzyludzki,
oparty na osobowej łączności i dialogu.
Kazimierz Denek

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności: