TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Handel Międzynarodowy. Analizy dla Biznesu. autor: Gniewomir Pieńkowski
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Handel Międzynarodowy. Analizy dla Biznesu.

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Self Publishing
ISBN: 978-83-272-4407-9
Wydanie: 2013 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
134,00 zł 120,60 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

<p>Globalizacja procesów biznesowych doprowadziła do sytuacji,w której możliwe stało się podjęcie współpracy w każdym zakątku świata. Nie ma barier, które kiedyś ograniczały podejmowanie tego typu działań. Samoloty, szybka kolej, sieci komórkowe i satelitarne oraz Internet przełamały ograniczenia i umożliwiły współpracę na niespotykaną dotąd skalę. Nie ma dziś na świecie firmy, która nie sprzedawałaby swoich produktów w innych państwach, na innych kontynentach lub też nie pozyskiwała innowacyjnych, niedostępnych na krajowym rynku produktów, aby móc osiągnąć przewagę nad lokalną konkurencją.</p>
<p>Nie jest możliwe podjęcie efektywnej współpracy na rynkach międzynarodowych bez szczegółowego poznania „klimatu” biznesowego panującego w tych państwach. W tym celu przygotowywane są analizy biznesowe, których głównym celem jest ukazanie złożoności procesów, struktur organizacyjnych i przepisów prawnych. Opracowywane są szczegółowe analizy społeczno – kulturowych, politycznych, ekonomicznych, prawnych i finansowych uwarunkowań prowadzenia współpracy w wybranym kraju, regionie i jednostce samorządu terytorialnego. Opracowywane są również dokładne profile firm, z którymi podejmowana jest współpraca, obejmująca ich wiarygodność finansową, profile psychologiczne uczestników negocjacji oraz historię, warunki pracy i perspektywy rozwoju.</p>
<p>Dane te mają olbrzymie znaczenie dla powodzenia biznesu. Poznając społeczno – kulturowe uwarunkowania prowadzenia biznesu nie popełnimy błędów podczas negocjacji na obcym terytorium oraz prowadzenia rekrutacji pracowników.</p>
<p>Zwracając uwagę na czynnik polityczny możemy ustrzec się przed podjęciem ryzykownej współpracy z firmami z kraju niestabilnego politycznie, rozchwianego kryzysami (militarnymi, finansowymi)oraz nieprzewidywalnego pod względem społecznym (możliwość organizacji strajków i protestów lokalnych i ogólnonarodowych).</p>
<p>Znajomość ekonomii i przepisów prawa obowiązujących w wybranym kraju ułatwia i przyśpiesza ekspansję przedsiębiorstwu oraz zwraca uwagę na panujące w systemie nieścisłości i zagrożenia.</p>
<p>Z kolei analizy finansowe umożliwią zaznajomienie z kosztami wprowadzenia produktu na zagraniczny rynek oraz potencjalnymi wynikami.</p>
<p>Opracowanie profili psychologicznych, zaznajomienie się z warunkami i kulturą pracy oraz perspektywami rozwoju i wiarygodnością partnera umożliwią nam podjęcie decyzji o tym, czy warto podejmować współpracę z takim przedsiębiorstwem, w jaki sposób dostosować nasze taktyki negocjacyjne, tak aby osiągnąć sukces oraz na jakich warunkach zatrudniać pracowników z takiego państwa.</p>
<p>Publikacja ta ma na celu udzielenie odpowiedzi na wybrane pytania Czytelnikom zainteresowanym podjęciem współpracy z przedsiębiorstwami z Izraela, państw arabskich Bliskiego Wschodu, Azji Południowo – Wschodniej (Malezja) oraz Europy (Polska, Wielka Brytania). Mam nadzieję, że stanie się źródłem sukcesów biznesowych polskich przedsiębiorstw.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier