TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Chinese Fashion Industry autor: Jianhua Zhao
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Chinese Fashion Industry

An Ethnographic Approach
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Bloomsbury
ISBN: 9780857853028
Wydanie: 2013 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
104,40 zł 94,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Less than three decades ago, when the Chinese bought cloth or clothes, they would have had to use a government-issued coupon. Today the Chinese fashion industry is one of the most dynamic in the world - it not only supplies fashions to the increasingly discerning domestic market, but also provides one-third of the clothing sold in the global market. How did this phenomenal transition come about? What can the growth of the Chinese fashion industry tell us about the post-Mao China? What roles do the local and the global play in the dramatic changes? This book offers a historically informed, ethnographically grounded and interpretive analysis of contemporary Chinese fashion and the fashion industry. It examines the interplay of state politics, market forces, local social and cultural factors, and the global political economy, both in the rise of the Chinese fashion industry and in the life and work of Chinese fashion professionals. As the first ethnographic account of the Chinese fashion industry in the post-Mao era, The Chinese Fashion Industry combines first-hand accounts with sophisticated cultural analysis to offer new insights, and will be of interest to students and scholars of fashion, anthropology and China.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier