TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: No Sense of Place: The Impact of Electronic Media on Social Behavior autor: Joshua Meyrowitz
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

No Sense of Place: The Impact of Electronic Media on Social Behavior

The Impact of Electronic Media on Social Behavior
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Oxford University Press
ISBN: 9780199839216
Wydanie: 1985 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
17,10 zł 15,40 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

How has television affected our everyday experience? This question has generated endless arguments and speculations, but no thinker has addressed the issue with such force and originality as Joshua Meyrowitz in No Sense of Place. Advancing a daring and sophisticated theory, Meyrowitz shows how television and other electronic media create new social situations that are no longer shaped by where we are or who is &quote;with&quote; us. While other media experts have limited the debate to program content, Meyrowitz focuses on the ways in which television has rearranged &quote;who knows what about whom,&quote; making it impossible for us to behave with each other in traditional ways. He shows how television has lifted many of the veils of secrecy between children and adults, men and women, and politicians and average citizens. The result is a series of revolutionary changes, including the blurring of age, gender, and authority distinctions.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier