TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Using Computers Games across the Curriculum autor: Karen Anderson
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Using Computers Games across the Curriculum

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Bloomsbury
ISBN: 9781441136190
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
67,90 zł 61,10 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Everyone learns best when they are enjoying an activity - even adults prefer to learn through play! This book gives a wide range of ideas and practical activities to use computer games as learning tools with students aged 11+. You don't need to be a computer whiz to use this book. From the practical aspects of purchasing and setting up equipment to integrating them into a lesson plan - and even using them without playing them - this book will add a new aspect to your subject to make it even more engaging and fascinating to your students. There are sections on: - Integrating games into lessons - Activities for using freely and commonly-available computer games and consoles - Making your own games, and helping students to design computer games themselves - Using games to differentiate for students of varying abilities and learning styles By adding a new dimension to learning and teaching, computer games can be an enjoyable and fun addition to lessons and, as a result, produce lifelong learners.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier