TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Mapy drogowe produktu nowe podejście autor: Lombardo C. Todd, McCarthy Bruce, Ryan Evan, Connors Michael
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Mapy drogowe produktu nowe podejście

Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978-83-283-6592-6
Format: 24.0x21.0cm
Liczba stron: 238
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
67,00 zł 60,30 zł

Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową produktu z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół.

Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu również liczne wskazówki i przykłady. Książka została napisana w taki sposób, aby uwzględnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji.

Książka wyjaśnia, jak:

inspirująco sformułować cele produktu
racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy
zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy
wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę
stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic
Autorzy od lat zajmują się rozwojem produktu i różnymi podejściami do tego zagadnienia.

Czas na mapę drogową, dzięki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistością!
O autorach
C. Todd Lombardo — architekt do spraw innowacji w Small Business InnoLoft w firmie Constant Contact.

Bruce McCarthy jest genetycznym twórcą map drogowych produktów. Obecnie jest prezesem Boston Product Management Association (BPMA) oraz UpUp Labs.

Evan Ryan postrzega tworzenie produktów jako rozwiązywanie problemów i pretekst do nieustannego uczenia się. Jest świetnym kierownikiem produktu, przedsiębiorcą i konsultantem.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier