TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Zarządzanie wartością przedsiębiorstw o orientacji jakościowej a kapitał intelektualny - 3. Rola marketingu w budowie wartości przedsiębiorstwa autor: Marek Jabłoński
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Zarządzanie wartością przedsiębiorstw o orientacji jakościowej a kapitał intelektualny - 3. Rola marketingu w budowie wartości przedsiębiorstwa

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanitas
ISBN: 978-83-89275-79-0
Wydanie: 1, 2009 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
4,00 zł 3,60 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 1, 2009 r. 7,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2009 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2009 r. 7,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2009 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2009 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2009 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2009 r. 7,00 zł
 
 

Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa (ang. Value Based Management) w ostatnich latach nabiera znaczenia, szczególnie w obszarze efektywnego zarządzania organizacjami. Równolegle teoretycy i praktycy zarządzania zauważyli rosnącą rolę posiadanego kapitału intelektualnego organizacji, który stanowi podstawę budowy przewagi konkurencyjnej w trudnym turbulentnym otoczeniu. Umiejętne stosowanie miar finansowych i kapitału intelektualnego do zarządzania wynikami przedsiębiorstw (ang. Performance Management) jest obecnie strategicznym zadaniem zorientowanych na sukces organizacji.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier