TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu Cz. IV autor: Matt Haig
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Największe wpadki rekinów biznesu Cz. IV

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Bellona
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
25,00 zł 22,50 zł
eKsiążka Audio (Watermark)
MP3

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm. W części 4 przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności: