TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Public Relations i marketing w sektorze publicznym - Michał Kaczmarczyk: Jakość media relations urzędów administracji samorządowej w Zagłębiu Dąbrowskim w ocenie dziennikarzy mediów lokalnych i regionalnych autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Public Relations i marketing w sektorze publicznym - Michał Kaczmarczyk: Jakość media relations urzędów administracji samorządowej w Zagłębiu Dąbrowskim w ocenie dziennikarzy mediów lokalnych i regionalnych

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanitas
ISBN: 978-83-65682-17-8
Wydanie: 1, 2016 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
4,00 zł 3,60 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 4,00 zł
 
 

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką
marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko
rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia
i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie
wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji
w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek
służby zdrowia. W pracy pomieszczono zarówno artykuły pióra
badaczy-teoretyków, jak i praktyków – osób, które na co dzień
implementują strategie marketingowe i public relations, zarządzając
lub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temu
omawiane zagadnienia zyskują szerszy kontekst.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności: