TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Unity i C# Praktyka programowania gier autor: Ross Jacek
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Unity i C# Praktyka programowania gier

Wersja papierowa
Autor: Ross Jacek
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978-83-283-6586-5
Format: 15.5x23.5cm
Liczba stron: 360
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
59,00 zł 53,10 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Osiągnij wyższy poziom z Unity i C#!
Poznaj zaawansowane techniki programowania
Dowiedz się, jak realizować projekt informatyczny
Naucz się tworzyć grę od strony praktycznej
Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.

Niezbędne doświadczenie możesz zdobyć tylko w praktyce i na realnych przykładach. Takie warunki zapewni Ci właśnie ta książka! Pozbawiona zbędnej teorii, oparta na prawdziwym przypadku i do bólu praktyczna, pozwoli Ci szybko poznać zaawansowane techniki tworzenia gier komputerowych oraz wdrożyć się w proces opracowywania projektu przy użyciu metodyki zwinnej. Krok po kroku, iteracja za iteracją będziesz towarzyszyć autorowi w pracy nad komercyjnym produktem - przejdziesz wszystkie fazy jego rozwoju: od programowania, poprzez usuwanie błędów, po publikację gotowej gry.

W książce:

Tworzenie obiektów scen środowiska Unity oraz ich komponentów
Zaawansowane techniki w języku C# przydatne twórcom gier
Praktyczne zastosowanie różnych wzorców projektowych
Zarządzanie obiektami, wirtualnym czasem gry i jej stanem
Realizacja rozgrywki w widoku pierwszoosobowym
Usuwanie błędów i testowanie balansu gry
Dostosowanie gry do platform mobilnych oraz VR
Publikacja gry w popularnych sklepach cyfrowych
Zastosowanie metodyki zwinnej w projekcie gry
Programuj gry jak profesjonalista!
O autorze
Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy. Kontakt: www.ejr.com.pl

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier