TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży autor: Wiejak Urszula, Wojciechowski Adrian
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży

Poziom podstawowy
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978-83-283-9196-3
Format: 16.0x23.5cm
Liczba stron: 280
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
59,00 zł 53,10 zł

Opanuj Pythona od strony praktycznej!

Poznaj konstrukcje języka Python
Naucz się stosować je w praktyce
Wykorzystaj standardowe biblioteki
Rozwiąż 139 zadań i sprawdź swoje rozwiązania

Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć!

Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.

Instalowanie oraz konfigurowanie środowiska i niezbędnych narzędzi
Podstawowe informacje na temat języka i programowania
Typy danych, zmienne proste i tablicowe
Operatory, instrukcje warunkowe oraz instrukcje pętli
Operacje wejścia-wyjścia w konsoli i na plikach
Biblioteki graficzne, dźwiękowe i wideo
Korzystanie z funkcji wbudowanych i tworzenie własnych
Programowanie obiektowe, obsługa wątków i wyjątków
Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Zadania do samodzielnego wykonania i praktyczny projekt gry

Poznaj Pythona, rozwiązuj zadania, zostań programistą!

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier