TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
ksiazka tytuł: Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - Maciej Malarski: Kształtowanie wizerunku urzędu jako element zarządzania jakością relacji z klientami autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - Maciej Malarski: Kształtowanie wizerunku urzędu jako element zarządzania jakością relacji z klientami

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanitas
ISBN: 978-83-65682-36-9
Wydanie: 2016 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
4,00 zł 3,60 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 2016 r. 4,00 zł
eKsiążka pdf 2016 r. 4,00 zł
 
 

Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na utrzymanie potencjału badawczego w 2015 roku. Publikacja adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk społecznych i podejmujących zagadnienia zarządzania jakością, marketingu relacji i zarządzania wartością dla klienta, a także do praktyków realizujących działania zawodowe w dziedzinie zarządzania, ekonomii, administracji czy marketingu (menedżerów, ekonomistów, kierowników organów administracji publicznej, auditorów i pełnomocników ISO 9001, branżowych stowarzyszeń zawodowych lub przedsiębiorstw). Zamieszczone w niniejszym tomie teksty mają za zadanie skłonić odbiorców do refleksji nad dynamicznie zmieniającymi się uwarunkowaniami ekonomiczno-społecznymi współczesnych organizacji, mającymi pośredni i bezpośredni wpływ na utrzymanie wysokiej jakości oferowanych produktów i usług. Monografia winna również przyczynić się do upowszechnienia wiedzy na temat metod, technik i narzędzi zarządzania jakością oraz ich użyteczności (aplikacyjności) w organizacjach różnych typów, tak komercyjnych, jak i publicznych.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności: