TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty

Podręczniki 2018/2019

Lista tytułów z wydawnictwa "Edu-Libri"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 44 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania
Komunikacja miedzykulturowa w biznesie, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Słupińska Kamila
Zaawansowana metodyka oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym, Urszula Kąkol, Anna Kosieradzka, Justyna Smagowicz, Marcin Marczewski, Katarzyna Rostek, Anna Uklańska, Michał Wiśniewski, Janusz Zawiła-Niedźwiecki

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących ... więcej

W monografii przedstawiono zaawansowaną metodykę oceny ryzyka na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego w Polsce. Jest realizacją ... więcej

Smart logistics, Izabela Dembińska, Blanka Tundys, Marzena Frankowska, Magdalena Malinowska
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia, Adam Figiel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka

Opracowanie składa się z pięciu rozdziałów. W części pierwszej zaprezentowano podstawowe definicje oraz ewolucję ... więcej

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. ... więcej

Piętnaście kazań, Joseph Butler
eKsiążka
 
 
 
Piętnaście kazań
40,00 zł 26,00 zł
Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych, Wojciech Krzysztof Szalkiewicz

Piętnaście kazań to zbiór piętnastu tekstów wygłoszonych w kościele kazań, które autor (anglikański ... więcej

Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje ... więcej

Program lojalnościowy, Urszula Chrąchol-Barczyk
Targi w gospodarce rynkowej, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Krzysztof Piotr Wojdacki

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak ... więcej

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego ... więcej

Negocjacje i komunikacja, Leszek Gracz, Słupińska Kamila, Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa
Startupy, Skala Agnieszka
eKsiążka
 
 
 
Startupy
50,00 zł 32,50 zł

W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności ... więcej

Autorka, podejmując pioniersko na gruncie naukowym problematykę triady: startupy – zarządzanie – edukacja z pozycji poznawczych ... więcej

 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Sklep Internetowy Zinamon.pl akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier