MENU

Mapy recepcji reklamy

(eBook)

Formaty:
PDF

Zabezpieczenie: plik chroniony przez Watermark
Watermark
Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne warianty:
Cena katalogowa: 44,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 31,43 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

37,72
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Mapy recepcji reklamy

W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp
 
ROZDZIAŁ 1. Modele hierarchii efektów reklamy 
1.1. Liniowe modele hierarchii efektów reklamy 
1.2. Współczesne modele 
1.3. Modele wysokiego zaangażowania 
1.4. Modele średnio- i niskoangażujące 
1.5. Krytyka koncepcji modelu hierarchii efektów

ROZDZIAŁ 2. Postawa jako zaawansowany efekt reklamy 
2.1. Pojęcie postawy 
2.2. Struktura postawy 
2.3. Rodzaje postaw 
2.4. Teorie postaw 
2.5. Czynniki kształtujące postawę 
2.6. Etapy zmiany postaw wobec przekazu i produktu

ROZDZIAŁ 3. Reklama a proces poznawczy 
3.1. Percepcja i recepcja reklamy 
3.2. Spostrzeganie a myślenie 
3.3. Pamięć

ROZDZIAŁ 4. Świadomość i uwaga w percepcji reklamy 
4.1. Pojęcie świadomości 
4.2. Pojęcie uwagi 
4.3. Działanie uwagi

ROZDZIAŁ 5. Zainteresowanie jako czynnik skuteczności odbioru reklamy 
5.1. Ciekawość 
5.2. Pojęcie zainteresowania 
5.3. Zainteresowanie jako postawa poznawcza 
5.4. Źródła zainteresowania 
5.5. Atrakcyjność jako cecha bodźca 
5.6. Zainteresowanie w procesie percepcji reklamy

ROZDZIAŁ 6. Czynniki afektywne w oddziaływaniu reklamy 
6.1. Afekt 
6.2. Uczucia 
6.3. Nastrój 
6.4. Optymizm 
6.5. Oddziaływanie czynników afektywnych 
6.6. Wzmocnienie

ROZDZIAŁ 7. Zaangażowanie jako czynnik oddziaływania reklamy 
7.1. Pojęcie zaangażowania 
7.2. Zaangażowanie w decyzję o zakupie 
7.3. Zaangażowanie w percepcję przekazu 
7.4. Więzi z marką 
7.5. Zaangażowanie jako bilans energetyczny umysłu

ROZDZIAŁ 8. Kontekst i peryferia 
8.1. Model struktury poznawczej i reakcji poznawczej 
8.2. Krytyka modelu ELM 
8.3. Model HSM 
8.4. Tor centralny 
8.5. Tor peryferyczny 
8.6. Peryferia pozorne i quasi-informacje 
8.7. Kontekst i peryferia a potrzeby

ROZDZIAŁ 9. Krytyka modelu FCB 
9.1. Koncepcja FCB 
9.2. Macierz Rossitera–Percy’ego 
9.3. Model BBDO 
9.4. Modyfikacja macierzy FCB 
9.5. Indywidualizacja percepcji produktów 
9.6. Zmiana percepcji produktów 
9.7. Niejednoznaczność kategorii emocji i racjonalności 
9.8. Autorska macierz modeli perswazyjnych

ROZDZIAŁ 10. Bohater reklamy 
10.1. Bohater znany 
10.2. Bohater wiarygodny 
10.3. Bohater atrakcyjny 
10.4. Bohater nacechowany 
10.5. Bohater charyzmatyczny

ROZDZIAŁ 11. Koncepcja map recepcji reklamy 
11.1. Reklama dużego sprzętu AGD 
11.2. Reklama samochodów 
11.3. Reklama proszków do prania 
11.4. Reklama szamponów do włosów 
11.5. Reklama napojów orzeźwiających 
11.6. Reklama usług telekomunikacyjnych 
11.7. Reklama usług bankowych
 
Zakończenie
 

Bibliografia
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: reklama

Inni Klienci oglądali również

28,31 zł
33,70 zł

Reklama

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategi...
7,20 zł
12,00 zł

Symbolika stosowana w reklamach

Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze c...
7,22 zł
8,40 zł

Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji

Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania r...
21,67 zł
25,20 zł

Filozofia Kanta i jej recepcja

Artykuły zebrane w książce stanowią próbę spojrzenia na rozmaite wpływy filozofii krytycznej Immanuela Kanta przede wszystkim z punktu widzenia filozofii współczesnej. Prezentowana publikacja stanowi efekt współpracy ośrodkó...
6,21 zł
6,90 zł

Reklamacje. Felietony o reklamie

Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za...
28,62 zł
32,90 zł

Poruszona mapa

„W Polsce, czyli nigdzie” — pisał Alfred Jarry. „Polska to nie kraj, to stan umysłu” — głoszą internetowe memy. A co by się stało, gdyby podejść do tych kwestii całkiem serio? Przemysław Czapliński postawił so...
45,00 zł
50,00 zł

Ilustrowane prawo reklamy

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,ustawa o prawie autorskim i prawach ...
94,50 zł
105,00 zł

Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim

Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskie...
8,01 zł
8,90 zł

Lords of the Fallen - zadania, mapy i sekrety - poradnik do gry

Poradnik Zadania i sekrety do gry Lords of the Fallen, to szczegółowa solucja zawierającą opis wszystkich misji oraz znajdziek występujących w tej produkcji. W poradniku znajdziesz przede wszystkim szczegółowe mapy lokacji, na któr...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!