MENU

Akademicka. Ekonomia

Wydawca: Wolters Kluwer SA
ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 15
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Zrozumieć sprawozdanie finansowe

Książka opisuje zasady i proces tworzenia sprawozdania finansowego. Umożliwia śledzenie wpływu różnych transakcji gospodarczych na pozycje sprawozdania finansowego (bilansu, rachunku z...
eBook (pdf)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania

Autorzy podręcznika prezentują w nim wybrane istotne kierunki i tendencje w naukach o organizacji i zarządzaniu, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z któr...
eBook (pdf)
do koszyka
68,40 zł
76,00 zł

Komitety rad nadzorczych

Celem książki jest przybliżenie czytelnikom w syntetycznym ujęciu najbardziej powszechnych zagadnień związanych z komitetami rady dyrektorów/rady nadzorczej. Omówiono regulacje istnie...
eBook (pdf)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Myślenie statystyczne

W obecnych czasach globalnego ryzyka społecznego myślenie statystyczne staje się coraz bardziej powszechnie potrzebną umiejętnością, pozwala bowiem pewnie się poruszać w świecie niepewnym. Dla jedn...
eBook (pdf)
do koszyka
30,60 zł
34,00 zł

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. mode...
eBook (pdf)
do koszyka
45,90 zł
51,00 zł

Współczesna gospodarka światowa

Kompendium wiedzy o najważniejszych przemianach zachodzących w gospodarce Światowej w ostatnich dekadach. W książce omówiono zasady funkcjonowania globalnych rynków finansowych oraz ...
eBook (pdf)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Zarządzanie w XXI wieku. Jakość, twórczość, kultura

Aktualne teorie i najnowsze światowe osiągnięcia nauk organizacji i zarządzania Książka jest podręcznikiem akademickim teorii organizacji i zarządzania, przeznaczanym dla studentów nauk eko...
eBook (pdf)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach

Książka zawiera uporządkowany wykład podstaw budżetowania. Dwie części, z których jedna poświęcona jest planowaniu, a druga kontroli budżetowej, uzupełnione listami pytań kontrolnych oraz za...
eBook (pdf)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją

Logistyka zyskuje coraz większe znaczenie we współczesnej gospodarce. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, przedsiębiorstwa i instytucje potrzebują fachowców w tej dziedzinie. Cel...
eBook (pdf)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Marketing usług

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych ...
eBook (pdf)
do koszyka
38,70 zł
43,00 zł

Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania

Podręcznik zawiera szczegółowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu klasycznej ekonometrii i teorii prognozy, takich jak: * modelowanie zjawisk gospodarczych (pomiar zjawisk go...
eBook (pdf)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Podręcznik do bankowości. Rynki, regulacje, usługi

Niniejszy podręcznik jest dostosowany do formy i zawartości standardowego kursu bankowości realizowanego na większości uczelni ekonomicznych. Jego przydatność do studiowania bankowości zwiększają l...
eBook (pdf)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Analiza problemów biznesowych

Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ...
eBook (pdf)
do koszyka
56,70 zł
63,00 zł

Finanse międzynarodowe

Książka jest podręcznikiem akademickim do przedmiotu finanse międzynarodowe oraz przedmiotów zbliżonych. Porusza problematykę kursów walutowych dla: * rynku forex, * kontraktó...
eBook (pdf)
do koszyka
45,90 zł
51,00 zł

Marketing na rynku międzynarodowym

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są ba...
eBook (pdf)
do koszyka
45,90 zł
51,00 zł
Znaleziono: 15
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20