MENU

CZŁOWIEK I SPOŁECZEŃSTWO

ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 19
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Nowe perpsektywy filmoznawstwa - Outlet

34
Redakcja: Marcin Adamczak
Obraz, jaki wyłania się z zebranych tekstów, jest o tyle interesujący, że przekonuje o żywotności zarówno ujęć raczej tradycyjnych, które „trzymają się mocno”, jak ...
Książka (miękka)
do koszyka
19,44 zł
36,00 zł

Człowiek i Społeczeństwo Tom XLI, Religion and religiosity in the processes of modernizator

1
„Człowiek i Społeczeństwo” to czasopismo naukowe Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, wydawane jest w wersji papierowej i elektronicznej. Koncentruje si...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Człowiek i Społeczeństwo Tom 24 - Outlet

Etyczne aspekty badań społecznych, 24
Redakcja: Krystyna Zamiara
Ryszard Wiśniewski: O trudnościach wpływania etyki na moralność, czyli o różnych wymiarach i granicach absolutyzacji i deabsolutyzacji etykiZbigniew Kwieciński: Epidemie społeczne w śr...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Strategicznie o kulturze w regionie - Outlet

Program rozwoju kultury w Wielkopolsce
Wprowadzenie WIESŁAW BANACHEtos Wielkopolan. Reaktywacja? PIOTR LANDSBERGFinansowanie kultury w Wielkopolsce EWA OBRĘBOWSKA-PIASECKAŻyc...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Człowiek i Społeczeństwo Tom 24 - Outlet

Etyczne aspekty badań społecznych, 24
Redakcja: Krystyna Zamiara
Ryszard Wiśniewski: O trudnościach wpływania etyki na moralność, czyli o różnych wymiarach i granicach absolutyzacji i deabsolutyzacji etykiZbigniew Kwieciński: Epidemie społeczne w śr...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Strategicznie o kulturze w regionie - Outlet

Program rozwoju kultury w Wielkopolsce
Wprowadzenie WIESŁAW BANACHEtos Wielkopolan. Reaktywacja? PIOTR LANDSBERGFinansowanie kultury w Wielkopolsce EWA OBRĘBOWSKA-PIASECKAŻyc...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Człowiek i społeczeństwo XXXVII Miasta i migracje

W naukach społecznych nieustającym zainteresowaniem cieszą się studia nad miastem oraz badania migracji ludzkich. Niniejszy tom czasopisma „Człowiek i Społeczeństwo” pokazuje możliwości...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Człowiek i Społeczeństwo Tom 26

Kłopoty z tożsamością
Redakcja: Marian Golka
Marian Golka: Czym bywa tożsamość?Michał Nowosielski: O tożsamości zbiorowej w ruchach społecznychMarcin Adamczak: Kategoria tożsamości w perspektywie konstruktywizmu społecznegoP...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Człowiek i Społeczeństwo Tom 24

Etyczne aspekty badań społecznych, 24
Redakcja: Krystyna Zamiara
Ryszard Wiśniewski: O trudnościach wpływania etyki na moralność, czyli o różnych wymiarach i granicach absolutyzacji i deabsolutyzacji etykiZbigniew Kwieciński: Epidemie społeczne w śr...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Nowe perpsektywy filmoznawstwa

34
Redakcja: Marcin Adamczak
Obraz, jaki wyłania się z zebranych tekstów, jest o tyle interesujący, że przekonuje o żywotności zarówno ujęć raczej tradycyjnych, które „trzymają się mocno”, jak ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Człowiek i Społeczeństwo Tom 31 Intercultural Dialog on Trust

Hanna Mamzer: The Role of Trust in Multicultural WorldSaid Mentak: Dialogue and Difference: an Islamic PerspectiveMarta Kosińska: Intercultural Internet: Trust Performing Strategies
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Strategicznie o kulturze w regionie

Program rozwoju kultury w Wielkopolsce
Wprowadzenie WIESŁAW BANACHEtos Wielkopolan. Reaktywacja? PIOTR LANDSBERGFinansowanie kultury w Wielkopolsce EWA OBRĘBOWSKA-PIASECKAŻyc...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Wizualne bazy danych

Człowiek i społeczeństwo XXXVI/2
Redakcja: Marek Krajewski
Prezentowany numer poświęcony refleksji nad sensem i znaczeniem baz danych dzisiaj, a także specyficznym problemom, których one obecnie dostarczają, został oparty na wielogłosie przedstawici...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Religia i religijność Europy

Człowiek i społeczeństwo XX
Artykuły:EDWARD JELIŃSKI, Kościół katolicki wobec problemu okrucieństwa w Europie XX wiekuSŁAWOMIR SPRINGER, Protestancki osąd chrześcijaństwa w świetle jego spotkania z re...
Prasa
Produkt niedostępny

Marketing wartości społecznych Tom 21

MICHAŁ STASIAKIEWICZPsychologiczne problemy społecznej reklamyDOBROSŁAWA BARTKOWSKA-NOWAK"Marketing wartości społecznych "jako metafora społecznej perswazji na prz...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Siła słabych więzi Tom 33

33
Redakcja: Marek Krajewski
SPIS TREŚCIWprowadzenie (MAREK KRAJEWSKI)Siła słabych więziRAFAŁ DROZDOWSKI„Siła słabych więzi”, czyli (jeszcze raz) o maskującym języku socjologii IWONA P...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Człowiek i Społeczeństwo Tom 18

Stereotypy i stereotypizacja
Michał Bilewicz: Autostereotyp narodowy i jego konsekwencje: perspektywa psychologii stosunków międzygrupowychWaldemar Domachowski: Stereotyp żebrakaMagdalena Djament: Miejsce że...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Bariery rozwoju polskich uczelni Tom 28

MICHAŁ IWASZKIEWICZTradycja i nowoczesność polskich uczelni - aspekty kryzysu rozwojowegoZBIGNIEW DROZDOWICZZadania dla polskich uczelni i polskich uczonychZBIGN...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Człowiek i Społeczeństwo XXXV/1 European Universities: Changing Roles and Functions in New Environments

Redakcja: Marek Kwiek
Człowiek i Społeczeństwo XXXV/1 European Universities: Changing Roles and Functions in New Environments.
Książka (miękka)
Produkt niedostępny
Znaleziono: 19
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20