MENU

OBLICZA KOMUNIKACJI

ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 7
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Oblicza komunikacji 7/2014 Język polityki historia i współczesność

Najnowszy numer „Oblicz Komunikacji” poświęcony jest językowi władzy w kontekście politycznym. Czytelnicy znajdą tu 14 artykułów napisanych przez autorów reprezentujących ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Tabloidy Język wartości obraz świata

Kolejny, 4. numer czasopisma "Oblicza Komunikacji" poświęcony jest w całości mediom tabloidowym. Autorzy artykułów skupiają się zarówno na języku polskich tabloidów, ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Tabloidyzacja języka i kultury

Oblicza komunikacji 3/2010
Pokonferencyjny tom ukazujący się w serii „Oblicza Komunikacji” wnosi istotny wkład w polskie badania nad przeobrażeniami kultury i współczesnych mediów. Artykuły autorstw...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Ideologie w słowach i obrazach

Oblicza Komunikacji to seria wydawnicza przygotowywana w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przez językoznawców badających komunikację spo łeczną. Najważniejszym celem ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Ideologie codzienności

Ideologie codzienności to druga książka serii Oblicza Komunikacji poświęcona problemom ideologii. Wrocławscy lingwiści zaprosili do udziału w niej reprezentantów różnych dziedzin wied...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Język władzy

Język władzy to już 6. numer czasopisma „Oblicza Komunikacji”. Autorzy reprezentujący różne metodologie badań nad komunikacją, językiem i dyskursem przyglądają się władzy jako s...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Analiza dyskursu: centrum-peryferie

Tom "Oblicza Komunikacji" 5/2012 poświęcony jest analizie dyskursu. Wśród siedmiu rozpraw znalazły się teksty ukazujące między innymi: centra, hybrydy i zmiany społeczno-dyskursywn...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny
Znaleziono: 7
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20