MENU
ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 28
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Nowe media w systemie komunikowania Polityka - Outlet

Redakcja: Marek Jeziński
Wydawca: Adam Marszałek
Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Walka na spoty po polsku - Outlet

Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007
Wydawca: Adam Marszałek
W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Polityka media manipulacja medialna

Przypadek Polski po 1989 roku
Wydawca: Adam Marszałek
Niniejsza praca prezentuje relacje, jakie wytworzyły się w obrębie systemu medialnego w kontekście funkcjonowania reżimu politycznego kształtującego się od 1989 roku. Budowanie nowej rzeczywistości...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Systemy medialne państw Unii Europejskiej

Kraje pierwszej piętnastki
Wydawca: Adam Marszałek
Książka porządkuje rozważania na temat systemów medialnych państw Unii Europejskiej, dodatkowo zawierając wiele artykułów/rozdziałów, które są oryginlanymi opracowaniami...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Zarys aksjologii internetu - Outlet

Netykieta jako system norm i wartości sieci
Wydawca: Adam Marszałek
Książka Zarys aksjologii Internetu jest pierwszą tak obszerną i systematyczną analizą Internetu z punktu widzenia socjologii norm i wartości. Znaczna część życia społecznego na naszych oczach przen...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Systemy medialne państw Unii Europejskiej

Nowe kraje członkowskie
Wydawca: Adam Marszałek
W prezentowanej publikacji opisane są systemy medialne państw przyjętych w ostatnich latach do Unii Europejskiej(w ramach piątego i szóstego jej rozszerzenia) – Bułgarii, Chorwacji, Cy...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Teoria i praktyka funkcjonowania mediów

Wydawca: Adam Marszałek
Autorzy artykułów niniejszego tomu pokazują dwie strony działalności mediów – analizując ich aktywność, tak w płaszczyźnie teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnik znajdzie tu...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Paradoksy internetu

Konteksty społeczno-kulturowe
Redakcja: Magdalena Szponar
Wydawca: Adam Marszałek
Redaktorce udało się bowiem znaleźć wspólną płaszczyznę intelektualną i myślową łączącą całość tej pracy. Jest nią nie tylko socjologiczne rozumienie internetu, ale także - co widoczne jest ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Praktyczne aspekty wolności wypowiedzi

Wydawca: Adam Marszałek
Podejmowane w książce problemy, odnoszące się do rozmaitych aspektów wolności wypowiedzi, mają nie tylko teoretyczne, ale i praktyczne znaczenie. Na książkę składają się artykuły opracowane ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Demokratyczne przemiany polskich mediów w latach 1989-2009

Wydawca: Adam Marszałek
Artykuły i szkice zebrane w tym tomie mają wspólny przedmiot. Są nimi polskie media, ale także ich odbiorcy, obserwowani w ciągu pierwszych dwudziestu lat transformacji. Wszystkie teksty łąc...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Demokracja medialna Teoretyczna analiza problemu

Wydawca: Adam Marszałek
Demokrację medialną należy postrzegać w kategoriach szans i zagrożeń. Forma ta rodzi bowiem nowe możliwości partycypacji, socjalizacji politycznej, nowe formy dyskursu publicznego, jednak może takż...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Teoria i praktyka funkcjonowania mediów

Wydawca: Adam Marszałek
Autorzy artykułów niniejszego tomu pokazują dwie strony działalności mediów – analizując ich aktywność, tak w płaszczyźnie teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnik znajdzie tu...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Sztuki wizualne jako nośnik ideologii

Redakcja: Marcin Lisiecki
Wydawca: Adam Marszałek
Sztuki wizualne powoli stają się istotnym obszarem badań nauk społecznych. Spowodowane jest to tym, że obrazy stały się dominującym składnikiem kultury popularnej, a także ważnym narzędziem oddział...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Nowe media i polityka

Internet, demokracja, kampanie wyborcze
Redakcja: Marek Jeziński
Wydawca: Adam Marszałek
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczneNowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze politykiMediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Oskarżenie na zamówienie

Medialno-polityczny układ w przedstawianiu problematyki...
Autor: Monika Gmurek
Wydawca: Mado
Autorka odsłania ten aspekt medializacji polityki, jakim jest swoista „spółka” mediów i polityków w instrumentalnym posługiwaniu się problematyką przestępczości zor...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Znani z mediów o mediach i nie tylko

Wydawca: Adam Marszałek
Z prawdziwą przyjemnością pragniemy oddać w Państwa ręce zbiór wywiadów przeprowadzonych w latach 2008–2011, które publikowane były na stronie serwisu iwiesz24 (www.iwies...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Prawo, etyka czy rynek?

Zmiany w polskich mediach po 1989 roku
Wydawca: Adam Marszałek
Zamiarem redaktorów tomu było przygotowanie ciekawego zbioru opracowań, który wnikliwie analizowałby przemiany zachodzące na polskim rynku medialnym po 1989 roku. Rozważania te prowad...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Zarys aksjologii internetu

Netykieta jako system norm i wartości sieci
Wydawca: Adam Marszałek
Książka Zarys aksjologii Internetu jest pierwszą tak obszerną i systematyczną analizą Internetu z punktu widzenia socjologii norm i wartości. Znaczna część życia społecznego na naszych oczach przen...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Nowe media w systemie komunikowania

Edukacja i cyfryzacja
Redakcja: Marek Jeziński
Wydawca: Adam Marszałek
Zaprezentowane artykuły wychodzą naprzeciw coraz większemu zainteresowaniu i potrzebie systematyzacji wiedzy na temat multikulturowości. Wskazują, że coraz bardziej znaczącym aspektem edukacji staj...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Ukraina radziecka w prasie polskiej w latach 1929-1939

Wydawca: Adam Marszałek
W latach 1929–1939 prasę polską interesowało całe spektrum zagadnień związanych bezpośrednio lub w sposób pośredni z Ukrainą Radziecką. Wymienić tu należy politykę narodowościową i wyz...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny
Znaleziono: 28
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20