Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji
Celem autorki jest zrozumienie i wyjaśnienie czynników, które podczas tworzenia innowacji produktu (kolekcji odzieżowej) mogą wspierać lub hamować zarządzanie wiedzą w organizacji przez zespół projektowy w uzyskiwaniu dojrzałości projektowej w wybranych polskich przedsiębiorstwach branży odzieżowej zajmujących się projektowaniem, wytwarzaniem i sprzedażą odzieży damskiej. Celem metodycznym pracy jest opracowanie holistycznego modelu badawczego umożliwiającego zrozumienie i wyjaśnienie warunków zarządzania wiedzą w rozwoju innowacji produktu.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-786-5070-6
- ISBN druku: 978-83-786-5070-6
- Liczba stron: 198
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP 7 CZĘŚĆ I. TEORETYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ I INNOWACJAMI 13 Rozdział 1. ISTOTA I KONCEPCJA ZARZĄDZANIA WIEDZĄ W ORGANIZACJI 15 1.1. Rola wiedzy w zarządzaniu 15 1.2. Pojęcie i rodzaje wiedzy w zarządzaniu 26 1.3. Zarządzanie wiedzą jako wieloraka dyscyplina 33 1.4. Modele zarządzania wiedzą i pomiar wiedzy 43 Rozdział 2. INNOWACJE JAKO CZYNNIK ROZWOJU ORGANIZACJI 55 2.1. Znaczenie i klasyfikacja innowacji 55 2.2. Innowacja procesowa w przedsiębiorstwie 75 CZĘŚĆ II. METODYCZNO‑EMPIRYCZNE ASPEKTY BADANIA 91 Rozdział 3. METODYCZNA KONCEPCJA POSTĘPOWANIA BADAWCZEGO 93 3.1. Podejście holistyczne w konstruowaniu modelu tercji organizacji 93 3.2. Model tercji innowacji projektowej w badaniu dojrzałości projektowej – epistemologia badania 102 Rozdział 4. PREZENTACJA I ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH 115 4.1. Charakterystyka krajowego rynku przemysłu odzieżowego 115 4.2. Analiza i ocena wyników badań wybranych polskich przedsiębiorstw branży odzieżowej 129 ZAKOŃCZENIE 180 BIBLIOGRAFIA 183 SPIS RYSUNKÓW, TABEL I TABLIC 195