MENU

ZARZĄDZANIE I MARKETING

ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 78
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do ...
eBook (pdf)
do koszyka
76,50 zł
85,00 zł

Kreacja w reklamie

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze s...
eBook (pdf)
do koszyka
46,80 zł
52,00 zł

Zarządzanie marką

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczyn...
eBook (pdf)
do koszyka
45,90 zł
51,00 zł

Marketing terytorialny

Miasto i region na rynku
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do ...
Książka (miękka)
do koszyka
84,15 zł
99,00 zł

Marketing bez tajemnic - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.Autor p...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Strategie marketingowe na rynku politycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjn...
Książka (kartonowa foliowana)
Produkt niedostępny

Strategia marek własnych - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przek...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Zarządzanie projektami - Outlet

Zastosowanie w biznesie, inżynierii i nowych technologiach
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce szczegółowo omówiono wszystkie najważniejsze aspekty zarządzania nowoczesnymi projektami, mającymi na celu opracowywanie produktów, systemów lub procesó...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny

Marketing - to działa! - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?Co zrobić, aby oferta wyr&o...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Marketing terytorialny - Outlet

Miasto i region na rynku
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Outlet

126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Wydawca: Wolters Kluwer
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najn...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Kult klienta - Outlet

Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy
Autor: Shep Hyken
Wydawca: Wolters Kluwer
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Przywództwo plemienne

Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacniani...
Wydawca: Wolters Kluwer
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z z...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Siedem kultur kapitalizmu - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie - Outlet

Autor: Józef Penc
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijani...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Znajomi na wagę złota - Outlet

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Ideę organizacji uczacej się z pewnością łatwiej opisać, niż stosować. Opis nie jest jednak w stanie oddać całego bogactwa tej koncepcji- ujawnia się ono dopiero w praktyce, wtedy gdy z idei organi...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Zarządzanie strategiczne - Outlet

Podejście zasobowe
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Zarządzanie strategiczne - Outlet

Podejście zasobowe
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Marketing na rynku międzynarodowym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wi...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny
Znaleziono: 78
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20