MENU

Media mniejszości. Mniejszości w mediach

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Lublin, 2014

  • Redakcja naukowa: Ewa Godlewska, Małgorzata Adamik-Szysiak

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 34,00 zł
30,60
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Media mniejszości. Mniejszości w mediach

Niniejsza książka zatytułowana "Media mniejszości, mniejszości w mediach" prezentuje wszechstronną analizę tematu mediów mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce na tle europejskim, ma także skłonić do refleksji nad obecnością problematyki mniejszościowej w mediach „większościowych” oraz obrazem mniejszości w tych mediach.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp  7

Część I. Media mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce 	13

Marzena Giedrojć, Problem środków masowego przekazu oraz dostępu do nich mniejszości narodowych i etnicznych w pracach Komisji Mniejszości Narodowych i Etnicznych Sejmu RP  15
Tomasz Browarek, Prasa ludności niemieckiej w polityce państwa polskiego po II wojnie światowej  37
Paweł Popieliński, Rola środków masowego przekazu mniejszości niemieckiej na Warmii i Mazurach  55
Renata Król-Mazur, Czasopismo „Awedis” i jego rola w zbliżeniu rożnych środowisk ormiańskich w Polsce  71
Magdalena Ratajczak, Et@net – etniczność w sieci?  89
Łucja Kapralska, Internet w procesach integracji i dezintegracji grup etnicznych. O pozytywnych i negatywnych aspektach użytkowania sieci przez mniejszościowe grupy etniczne  105

Część II. Obraz mniejszości narodowych i etnicznych w polskich mediach		117

Zbigniew Oniszczuk, Aktywność medialna mniejszości niemieckiej i jej znaczenie  119
Joanna Wańkowska-Sobiesiak, Mniejszości narodowe i etniczne Warmii i Mazur w mediach polskojęzycznych  137
Patryk Pawełczak, Medialny obraz społeczności romskiej w województwie wielkopolskim  151
Piotr Burgoński, Dyskryminacja mniejszości etnicznych i narodowych w relacjach polskiej prasy  165
Katarzyna Maciejewska-Mieszkowska, Mniejszość ukraińska na falach Radia Olsztyn  181
Małgorzata Adamik-Szysiak, Mniejszości narodowe i etniczne w Polsce w mediach elektronicznych   193
Nicole Dołowy-Rybińska, Języki mniejszości i media społecznościowe: szansa na przetrwanie czy odzwierciedlenie stanu użycia? – przykład języków łużyckich i kaszubskiego  215

Część III. Media mniejszości w Europie	231

Dagmara Głuszek-Szafraniec, Wpływ autonomii na rozwój mediów katalońskich i baskijskich  233
Ewa Godlewska, Media mniejszości narodowych na obszarze niemieckojęzycznym – przykład Austrii i Niemiec  251
Marian Gierula, Prasa mniejszości narodowych w Rosji. Próba zarysowania problemu   271
Grzegorz Bonusiak, Media w językach saamskich jako element utrzymania tożsamości kulturowej   289
Elżbieta Muciek, Media Polaków w Szwecji jako przykład aktywności grupy mniejszościowej w społeczeństwie wielokulturowym   301

O Autorach  321
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

33,30 zł
37,00 zł

Media a przemiany historyczne

Książka wydana wspólnie z Niemieckim Instytutem Historycznym w Warszawie jako 26 tom serii Klio w NiemczechMedia od stuleci wpływają na wiedzę i postrzeganie świata, na politykę i kulturę, na sposób spędzania wolnego czasu i k...
22,41 zł
24,90 zł

Kreowanie informacji. Media relations

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwar...
24,30 zł
27,00 zł

Medium. Wizualizacja warstw narracyjnych

Publikacja z serii: „Warsztat Realizatora Filmowego i Telewizyjnego” jest analizą filmu i pracy nad scenariuszem autorstwa Jacka Koprowicza. Autor na warsztat wziął swój własny film z 1985 r. – „Medium”. Publikacja ...
22,50 zł
25,00 zł

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszy...
42,14 zł
49,00 zł

Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych

Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennik...
29,24 zł
34,00 zł

Komunikacja w mediach społecznościowych

Książka omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata...
22,49 zł
24,99 zł

Dokąd prowadzą nas media

Dzieło autora scenariusza do ikonicznego serialu „Czterdziestolatek”! Jak na współczesny świat wpływają środki przekazu? Czy w zalewie medialnego szumu da się odnaleźć rzetelne informacje pozbawione perswazji i manipulacji? Z...
37,80 zł
42,00 zł

Współczesne Media. Przemoc w mediach. Tom 2

Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. […] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana. Tym ważniejszy jest głos nauki, która zd...
27,43 zł
31,90 zł

Kreatywność językowa w literaturze i mediach

Niniejszy tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej, takich jak: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej oraz Kreatywność językowa w prze...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!